donderdag 17 november 2011

Sleutelloos















Doctor Kie ziet
Een berichtje in de email: "Ik wilde erg graag door u mijn sleutelbos laten lezen. Ik heb het gevoel dat uw analyses altijd spot on zijn. Gefascineerd door wat ik allemaal lees was ik dus razend benieuwd naar wat mijn bosje metal over mij te zeggen had. Wat blijkt, ik wil ze fotograferen, mailen, en in spanning wachten op de uitslag, dus ik keer al mijn zakken binnenste-buiten... Ik vind van alles behalve sleutels, ze zijn gewoonweg weg! Ik vrees dat er iets heel ergs aan de hand is, misschien willen ze niet gelezen worden? Beschermen ze mij tegen mijzelf? Kunt u mij alstublieft helpen?"
Doctor Kie zegt
Beats me. De inhoud van een damestasje... Daar kan Doctor Kie niets mee... En die sleutelbos: kijk eens in het vriesvakje van de koelkast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten