zaterdag 12 november 2011

Luxeleventje



















Doctor Kie ziet
Een gek mens. Iemand die dat ook graag wil laten zien, dat ze een gek mens is. We tellen 6 etuis en 4 sleutels. Wat zegt dat? Dat in dit luxeleventje vorm boven inhoud gaat. Het gaat niet om het wat, het gaat om het hoe. Stijl. Uiterlijk. Design. Voor mensen als dit is 'wonen' een werkwoord. Ze is er de hele dag druk mee. Alles moet perfect. Maar at the end of the day ligt ze alleen in haar hemelbed. Onbevredigd.
Doctor Kie zegt
Get a life. Zoek een lekkere hommel en laat je bloempje bevruchten. Huilende baby's en kinderen in de luiers zullen je weer met je voeten op aarde zetten.

3 opmerkingen:

Vreni zei

Whahahahahhahahhahahaha..... wat een GILLER!!!!!
Dokter KIE.... hoe kóm je erop? hahahaah

IK denk,... dat 'ie KLOPT!!! Als een bus!
Of in elk geval: het is precies wat ik horen wilde! TELT DAT OOK???

hahahaa... Get a Life... Huilende baby's en kinderen... hahhaa... dat is precies wat ik NIET ga doen!
DAT LEVEN.... wil ik NIET.... ik ga voor VORM.... zonder inhoud.

En at the end of the day... liggen we SAMEN in het hemelbedje van 1.40 breed... en val ik als doorn roosje in slaap.

THANX Dokter KIE... ik ga BIJNA geloven in MEDIUMS!

Het is knáp.... je weet het niet hálf!

Petra zei

Hahaha geweldig, Doctor Kie is the man!!!!!

Clap

Hannah zei

Hahaha, hij heeft echt 'inside' informatie, en dat van die hommel he.... erg knap! Toppie, Dr Kie :)

Een reactie posten