woensdag 9 november 2011

Run baby, run!















Doctor Kie ziet
Een kleurig type. Creatief. Bewust levend, gezond etend, je kent het wel. Helemaal into the mindfulness. Maar kijk eens naar die twee lila sleutelkapjes. Die zien er uit als snoep. Als spekjes. Dik, kleurig, zacht, romig. Daar zit de zwakte van deze vrouw. Ze kan geen weerstand bieden. Doctor Kie voelt... Een kilootje teveel. Want ja, van bewust zitten op je yogamatje val je niet af.
Doctor Kie zegt
Get a grip! Get real! Gooi al die bladen over bewust-met-jezelf-aan-de-slag-shit weg en koop een paar ouderwetse hardloopschoenen. Er is maar één manier om je slanke zelf te hervinden: zweten, zwoegen en niet zwichten.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het heeeelemaal GEWELDIG Paulus! ;-))

Je MOET hier toch vergelijkingen inzien???
Yogamatje.... whahahahahhahaa.... ik dacht dat ik er in blééf!

Moet jij DOKTER KIE niet even vertellen HOE het klopt....?

Anoniem zei

het klopt het klopt....... zwoegen is wel uitgesloten!Zweten trouwens ook!

Hannah zei

Wat een leuk blog, ik ben echt benieuwd of het allemaal een beetje klopt. Dus sleutelbossen-baasjes laat eens weten of het klopt? ;)
Ga zo door Dr Kie!

Paulus zei

Het klopt als ik wil dat het klopt...anders niet hihi!

Een reactie posten