dinsdag 15 november 2011

Scheiding



















Doctor Kie ziet
De bos van een kindje. Nou ja, bos... We tellen slechts twéé sleutels. De rest is de sleutelhangercollectie van een kleine ekster. Een theatraal aangelegd glitterprinsesje. Tikkie druk. Hengelend naar aandacht. Twee puntjes van zorg: de lipjes van frisdrankblikjes (verslavingsgevoelig? gewichts- problemen?) en de onontwarbare kluwen van ringen in het hart van de bos (affectieve hechtingsproblematiek?). Wordt hier een loyaliteitsconflict overschreeuwd? Liggen de ouders in scheiding?
Doctor Kie zegt
Listen. It ain't your fault! Pappa en mamma houden gewoon niet meer van elkaar. De koek is op en het boek is uit. Maar ze zijn niet boos op jou! Ze houden allebei nog steeds heel veel van je! En pappa's nieuwe vriendin ook! En mamma's nieuwe vriend ook! Jezus nog aan toe.

5 opmerkingen:

Sleutelbosmeisje =) zei

Eigenaar van de bos meld zich :)
Ondanks mijn 28 jarig bestaan (en moeder van meer dan 1) kan je wel zeggen dat ik, zo nu en dan, een kindje ben. Druk.. klopt ook.

Geen verslaving of gewichtsproblemen.
Wel kindjes die versieringen maken voor mn bos en lieve mensen die mij hangers geven van overal ter wereld.

Geen ouders in scheiding, want géén ouders.

affectieve hechtingsproblematiek .. say what? :)

Anoniem zei

Dan glazen flesje, naast die bos pepers, komt bijvoorbeeld uit Singapore, dok. Van die eenzame zwerver on wheels, 7 analyses naar beneden :-)))

Run Baby zei

Ja doc...en ik ben verantwoordelijk voor een deel van deze bos...dat zegt toch meer over mij? Een welgemeende groet van run baby!

Anoniem zei

"Een theatraal aangelegd glitterprinsesje.", dat is een hele mooie omschrijving! Klopt als een bus ;-)

"(verslavingsgevoelig? gewichts- problemen?)", dat niet direct, wel gék op zoetigheid :P en hoe oneerlijk ook, daardoor géén gewichtsproblemen!

Wat een leuke site/idee!

Greets, Tjoppie

Anoniem zei

Wat leuk jullie reacties allemaal op mijn sleutelbos.

:)

Een reactie posten