maandag 5 april 2010

Levensgenieter
















Doctor Kie ziet
Lekkere muziek, biertje erbij, zakkie chips... Beetje rommelig maar wel gezellig type. Zo iemand waar iedereen wel vriendjes mee wil worden. Kan je d'r goed bij hebben op een feestje of in de kroeg. Het is een man, want de hanger in de vorm van een gitaar kan ook worden gebruikt als flesopener. Student waarschijnlijk, al zitten er stiekem een aantal sophisticated sleutels aan zijn bos die duiden op dure sloten (= bezit). Misschien van zijn ouders. De twee sleutels rechts zijn op een beetje een meisjesachtige manier gecustomized. Die zijn van zijn vriendin. Of van zijn vriend natuurlijk.
Doctor Kie zegt
It all depends... Als de houder van deze bos onder de 25 is, is er niets aan de hand. Is hij ouder dan dat, dan wordt het tijd to grow up. Een eeuwige student is niet eeuwig charmant.

1 opmerking:

Diet Schlooz zei

Deze bos is van mijn man, lul. 35 jaar en niets aan de hand. De customised kies (het zijn de 'dierensleutels') zijn niet van mij (een meisje) of van zijn ouders, maar van zijn atelier. Ook eet mijn man geen chips, hij eet camembert.
Lekkere muziek, biertje, beetje rommelig (ik noem mijn man wel 'rommelvogel') maar wel gezellig (ik noem mijn man wel 'gezelligheidsvogel') stemt daarentegen zeer overeen met het karakter van de Boshouder. Chapeau, Dokter Kie, U heeft het weer geflikt!

Een reactie posten