woensdag 21 september 2011

On the road



















Doctor Kie ziet
Een stoer typ. Een masculiene bos. Eén ring, geen frutsels op dat klompje na. De sleutels lijken allemaal spiksplinternieuw. Weinig hechting, weinig emotie, weinig sporen van gebruik. Het 'merlin+'-ding wél, dat is inmiddels gladgesleten door liefkozende vingers. Hier openbaart zich de ware aard van deze persoon. Het is een afstandsbediening voor een garagedeur. Remote controll. Vanuit de auto, achter glas. Deze persoon blijft altijd op afstand. Leeft zonder wortels. Uit de koffer. Nergens thuis. Altijd bereid om te vertrekken. Doctor Kie hoort een zachte jammerklacht. "Verlos me van de eenzaamheid!" 
Doctor Kie zegt
Stop running! Ga eens bij jezelf na: waarom die liefde voor wheels? Om snel weg te kunnen? Settle down baby! Zoek een partner. Schiet wortel. Ga tuinieren. Be happy. 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig!!!
Ik ga u aan iedereen aanraden :-)))

Anoniem zei

Patriiiiiiiieeeeesss!!!!!!

Dit is TOPPERDETOP!!!!!!!

Ik ga GELIJK foto's maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Ik ben benieuwd naar mijn analyse ! Geweldig dit, hoe lang moest je wachten?

Anoniem zei

Paulina steunt je wel in de eenzaamheid hoor, zij heeft nu immers haar renschoenen aan gedaan en is dus zo bij je!Oké vent? :)

Anoniem zei

En NIMDA wacht met spanning haaaaaaaar dingetje af.... Ben bang gelijk aan een dwangbuis toe te zijn....

Als het net zo KLOPT ALS DEZE..... ppppfff...... ik zoek vast een uithuilschouder.... hahahaa
Paulus wordt het niet.... want DIE is rennen!

En Patriiiiiees ooooook blijkbaar..... ;-))

SUPER vind ik het! Complimenten voor DOKTER KIE!!!!

Een reactie posten