maandag 3 mei 2010

Transparant














Doctor Kie ziet
Een leesbaar persoon. Vrouw (veel ringetjes). Ze is niet écht jong meer (ze rijdt auto) maar ze heeft wel iets spontaans en jeugdigs behouden. Ze is vrolijk, lekker aanwezig, staat graag in het centrum van de aandacht. Beetje chaotisch. Het paarse plakkertje en de hanger links duiden op een omgeving met kinderen (werk?). Veelzeggend is de lege houder bovenin. Is het uit met haar vriendje en heeft ze zijn foto weggehaald? Het raampje is doorzichtig. Dat lijkt te zeggen: ik ben zo helder als glas, ik hou niets verborgen, ik sta open voor de wereld. In tegenspraak daarmee: twee hangers met sleutelsymbolen. Ze is open, maar ook –op een dieper niveau– gesloten. Deze bos vraagt: ontsluit mij, ontsluier mij, ontdek mijn geheimen, vul mijn lege raampje.     
Doctor Kie zegt
Relax! Je zult de ware vinden.

1 opmerking:

Anoniem zei

moet zeggen dat het aardig klopt.
( ik rij alleen geen auto :P )

Een reactie posten